Γιατι μεγαλυτερη ευχη απο αυτην δεν υπαρχει

Στις μεγαλύτερες επιθυμίες μου, στα ομορφότερα ταξίδια μου και στους ανθρώπους που μου γεμίζουν τις μέρες με χαμόγελα, θέλω να πω ένα ευχαριστώ. Είναι αυτά που με χαρακτηρίζουν σαν άνθρωπο, είναι πες το η ταυτότητα μου που  δείχνει ότι έχω κάτι όμορφο και υπέροχο να θυμάμαι απο το καθένα ξεχωριστά. Αυτές τις γλυκές και όμορφες μέρες, θα ήθελα να στείλω έναν άγγελο να προσέχει όσους αγαπώ μιας και δεν μπορώ εγώ. Να στείλει  ένα μήνυμα σε αυτούς που δεν είναι στη ζωή δυστηχώς, να τους πει  να ηρεμήσουν με την παρουσία τους έστω μια στιγμή την ψυχή μου , ύστερα ας φύγουν και να με προσέχουν απο τον ουρανό.
Σε εχθρούς και φίλους, στέλνω άπειρη αγάπη τόση όση δεν έχει φανταστεί κανείς, οξύμωρο να εύχομαι τα καλύτερα στούς εχθρούς, ξέρω  πως όλοι δοκιμάζονται σε αυτή τη ζωή και μεγαλύτερο δώρο απο το να τους δώσεις αγάπη δεν υπάρχει.
Μπορεί να μην αλλάξει ο τρόπος που θα σε κοιτάζουν, αλλά σίγουρα θα σου ζητήσουν και το λόγο  γιατί τους δίνεις τόση αγάπη  μην απαντήσεις όμως τίποτα.
Πολλές φορές η σιωπή λένε είναι χρυσός, είναι όντως γιατί με αυτήν λες περισσότερα από ότι με τις λέξεις. Οι άνθρωποι βλέπεις δεν έχουν μάθει να βλέπουν και να καταλαβαίνουν πίσω απο τις λέξεις καθώς μπορεί να έχουν πιο μεγάλο νόημα.
Χαμογέλασε τους λοιπόν και κάνε  μια αγκαλιά, ξέρουν αυτοί θα καταλάβουν . Σε παλιές αγάπες που θα μπορούσαν να είναι η ζωή σου στείλε και εκεί αγάπη, ξέρεις πως κάποτε ήταν κομμάτια της ζωής σου, δεν είναι κοντά σου αλλά πέταξαν αλλού και έφτιαξαν τις ζωές τους  παρόλα αυτά δεν σταμάτησες να τους σκέφτεσαι και να νοιάζεσαι αν είναι καλά .
Τέλος στείλε αγάπη σε όλο τον κόσμο όχι μόνο τα Χριστούγεννα και στις γιορτές,  αξίζεις πολλά και χρωστάς στον εαυτό σου να ξεχάσει ότι σε πόνεσε στη ζωή σου. Είσαι κάτι ξεχωριστό και θέλω να χαμογελάς γιατί μεγαλύτερη ευχη απο αυτήν δεν υπάρχει
Φιλικά σε κάτι αγγέλους εκεί ψηλά, σε φίλους και αγάπες παλιές …
Καλά Χριστούγεννα σε όλους σας με ύγεια, αγάπη και ευτυχία!!!
Δήμητρα-Ειρήνη Καραμβακάλη
images

Leave a comment