ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Ο ΧΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

19369140_1590089511032711_411061803_oΗ Ηλιάνα Τοπάλη  ασχολείται εδώ και δέκα εφτά χρόνια με τον χορό. Αγαπάει πολύ αυτό που κάνει καθώς της δίνει δύναμη και της έχει μάθει  πολλά. Είναι για αυτήν ένας τρόπος ζωής και  δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό της να μη χορεύει. Μας μιλάει για τα πρώτα της βήματα στον χορό, τι της προσφέρει  αλλά και για τις παραστάσεις που ετοιμάζει τώρα με τη σχολή που κάνει χορό, Tow Dots, και μας λέει περήφανα πως  η μια από αυτές θα γίνει για καλό σκοπό.

Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με τον χορό;

Χορό ξεκίνησα στα πέντε μου. Έβλεπε η μαμά μου ότι βλέπω πολύ χορό στην τηλεόραση και ζητούσα να πάω και σε παραστάσεις και αποφάσισε να με γράψει σε μια σχολή εδώ στη γειτονιά. Με πήγε, παρακολούθησα ένα ανοιχτό μάθημα μπαλέτου και ενθουσιάστηκα. Έπρεπε να με γράψει.
Με ποια είδη χορού ασχολείσαι;
Από τότε μέχρι και τώρα κάνω πολλά είδη χορού. Ξεκίνησα με μπαλέτο, στη συνέχεια άρχισα το σύγχρονο και τα τελευταία 2 χρόνια κάνω χιπ-χοπ, ντανσχολ και κομερσιαλ.
Από αυτά που κάνεις ποιο θα έλεγες ότι είναι το αγαπημένο σου;

Δεν ξέρω αν μπορώ να διαλέξω κάποιο για αγαπημένο. Το κάθε ένα  έχει τη δική του ομορφιά. Ας πούμε το μπαλέτο  κάποια στιγμή άρχισε να μη μου αρέσει όμως τώρα  μου αρέσει πάρα πολύ γιατί το έχω δει σαν πρόκληση επειδή είναι απαιτητικός χορός και καθόλου εύκολος. Το χιπ χοπ από την άλλη είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Πρέπει να είσαι τελείως απελευθερωμένη και ανεξάρτητη. Αυτό γιατί ένα κομμάτι του, που είναι και αυτό που μου αρέσει περισσότερο, είναι τα battles που εκεί πρέπει να δείξεις τις ικανότητες σου φτιάχνοντας μικρές δικές σου χορογραφίες ώστε να «μονομαχήσεις» με έναν άλλον. Δεν ξέρω ποιο θα διάλεγα. Αν θα έπρεπε οπωσδήποτε να βάλω κάποιο στη πρώτη θέση θα ήταν το σύγχρονο γιατί με βοηθάει να βγάλω προς τα έξω τα συναισθήματα μου.

 

Τι είναι για εσένα λοιπόν ο χορός; Τι σου προσφέρει;

Ο χορός για εμένα είναι τα πάντα. Δεν θυμάμαι τον εαυτό μου να μη χορεύει. Είναι κάτι το οποίο με εκφράζει, είναι κάτι το οποίο μου έχει μάθει πάρα πολλά, είναι ένας τρόπος ζωής. Για αυτό και όσο μεγάλωνα άρχισα να το βλέπω και πιο σοβαρά, σχεδόν επαγγελματικά.
19369615_1038342346303289_148931291_n

Είσαι σε μια από τις πιο γνωστές σχολές χορού στην Αθήνα, τι θα έλεγες για αυτό;

Με τη σχολή που είμαι τώρα είμαι  πάρα πολύ ευχαριστημένη. Όπως είπα στην αρχή ξεκίνησα από μια σχολή στη γειτονιά που μένω αλλά δεν μπορούσα από εκεί να πάρω κάποιο πτυχίο. Έτσι στ 15 μου ξεκίνησα στην  Tow Dots . Το πτυχίο κάποια στιγμή θα μου δώσει τη δυνατότητα να διδάξω κάτι που το θεωρώ πολύ σημαντικό.

Έχω μάθει πως αυτόν τον καιρό ετοιμάζετε νέες παραστάσεις. Θα μας πεις λίγα λόγια;

Αυτόν τον καιρό ετοιμάζουμε δύο παραστάσεις. Είμαι καθημερινά μέσα σε μια αίθουσα χορού και χορεύω. Η μια παράσταση ονομάζεται Τέσσερεις εποχές και θα την παρουσιάσουμε στο κολέγιο Αθηνών στις 22 Ιουνίου. Το πιο σημαντικό όμως είναι η παρουσίαση που οργανώνει η Αντικαρκινική και μας έχει καλέσει να χορέψουμε. Είναι για καλό σκοπό, είμαι πολύ περήφανη που θα συμμετάσχω σε κάτι τέτοιο. Σταθερή όμως ημερομηνία δεν υπάρχει ακόμα δυστυχώς , λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών. Αναμένουμε για νεότερα.

Σίγουρα θα έχουν μεγάλη επιτυχία οι παραστάσεις  όπως κάθε φορά, ας ευχηθούμε καλή επιτυχία και για τώρα.
Κατερίνα Θεοδοσίου

Leave a Reply

