Δεν σε χορτασα οσο θα’θελα ρε παππου γιατι αποφασισες να φυγεις νωρις

Ξυπνησα και ηταν πρωι. ΜαDVD.05710_4λλον χαραματα οπως κανω συνηθως, τωρα τελευταια μονο τετοιες ωρες μπορω να σηκωθω. Παω στην κουζινα να φτιαξω εναν καφε και κοιταζω το απειρο κενο. Η σκεψη μου εχει σταματησει και παλι στην ιδια φραση: << Θα ειμαι παντα κοντα σου και θα σε προσεχω, να μη φοβασαι. Ετσι και αλλιως εσυ εισαι δυνατη, ξερω θα τα καταφερεις. >> Μα γιατι ελεγες το ιδιο καθε φορα που σε ρωτουσα αν μια μερα χωρισουμε και φυγεις μακρυα πως θα με ξεχασεις; Γιατι ησουν τοσο σιγουρος πως ολα θα ναι το ιδιο οταν φυγεις; Να λοιπον ενα πρωι ξημερωσε σαν και το σημερινο και εσυ αποφασισες να ανεβεις στον ουρανο και εγω εκει καθομαι να κοιταζω τωρα το ιδιο αδειο παραθυρο. Να θυμαμαι πως ειναι να γελας μετα απο μια μπορα. Ετσι ηθελες να σε θυμαμαι. Τωρα που μερικες φορες σε εχω αναγκη δεν εισαι εδω.

Τωρα που ολα ειναι σκουρα στη ζωη μου δεν εχω την αγκαλια σου. Τωρα που οι γονεις μου ειναι υπερβολικοι εσυ δεν εισαι εδω να μου μιλησεις να ηρεμησω. Ετσι σαν σημερα αποφασισες να φυγεις με κανενα γυρισμο. Βλεπεις παπου η ζωη ειναι δυσκολη και μακαρι τωρα να καναμε εμεις οι δυο κουβεντα, να γελασουμε και να θυμηθουμε τα παλια. Να μου πεις παλι για εκεινες τις ιστοριες τοτε που τα χρονια ηταν πιο καλα και ομορφα, τοτε που η αγαπη απλα την εβλεπες με ενα τριανταφυλλο. Που η ψυχη ηταν ελευθερη σαν πουλι. Να πηγαιναμε βολτες και να μου ελεγες ποσο θα θελες να γινω σπουδαια σαν τον μπαμπα μου. Να λοιπον που δεν εισαι εδω και δεν προλαβα να σε χορτασω ρε παπου. Ειναι μεσιμερι, ακομα φτιαχνω καφε, ειναι η μερα του  πατερα και εσυ μου λειπεις οσο τιποτα.

 

Leave a Reply

