Α ΡΕ ΠΑΤΕΡΑ…

 

b71dcf3599bba222df2b41de75ebffd7_XL

Τελικά δεν φοράνε όλοι οι ήρωες μπέρτα ή έχουν υπερδυνάμεις. Κάποιες φορές η αγάπη και η στοργή που θα σου δώσει το πρόσωπο που θέλεις είναι η καλύτερη δύναμη και ώθηση για να γίνεις καλύτερος άνθρωπος.

Ήμουν μικρή ακόμη κι έτρεχα γύρο σου, δεν πήγαινα πουθενά χωρίς εσένα , όπως μου λες και τώρα που μεγάλωσα :<< Δεν ξεκολλούσες από επάνω μου..>> Βιαζόμουν να μεγαλώσω να γίνω σαν εσάς τους μεγάλους , θυμάμαι που μου έλεγες : << Μην βιάζεσαι να μεγαλώσεις , ο κόσμος των μεγάλων δεν είναι όπως τον φαντάζεσαι>>. Και να που τελικά είχες δίκιο , τώρα κρυφή μου επιθυμία είναι να ζήσω έστω κι για λίγο τα παιδικά μου χρόνια. Να μου λες παραμύθια , να με παίρνεις αγκαλιά όταν φοβάμαι, να με σηκώνεις όταν πέφτω, να εξερευνώ τον κόσμο μαζί σου χωρίς να φοβάμαι μην μείνω μόνη μου.

Μετά έφτασα στην εφηβεία. Όλο μου φώναζες γιατί δεν ήμουν από τα πιο ήσυχα παιδιά . Πάντα μου θύμιζες να παίρνω τα κλειδιά μου, να προσέχω με τι άτομα κάνω παρέα , να προσέχω τι πίνω όταν βγαίνω έξω και η πιο υπέροχη φράση που μου την λες μέχρι και σήμερα : << Να γυρίσεις νωρίς στο σπίτι>>. Δεν μεγάλωσα για εσένα μπαμπά και ούτε θέλω να μεγαλώσω ποτέ στα μάτια σου. Θέλω να είμαι το μωρό όπως με αποκαλείς ακόμη.

Δεν ξέρω αν είμαι αυτό που είχες ονειρευτεί να γίνω, δεν ξέρω αν είσαι υπερήφανος για εμένα , ξέρω όμως πως τα παιδιά μου θα θέλω να νιώθουν ότι νιώθω εγώ για εσένα και να είναι περήφανα για εμένα όπως είμαι εγώ για σένα, γιατί εσύ για εμένα τα έχεις καταφέρει σίγουρα. Σ’ευχαριστω που με έφερες στην ζωή και με μεγάλωσες….για εμένα θα είσαι για πάντα η πρώτη και τελευταία μου αγάπη.

Λάμπρου Μαρίνα – Ιφιγένεια

Leave a Reply

