ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

“Όλα είναι θέμα εξέλιξης, είναι ανάλογα μέχρι που θέλεις να φτάσεις” είναι κάποια από τα λόγια του Γιώργου Σιώσου, dj που παίζει σε νυχτερινά μαγαζιά της πόλης και μας μιλάει για το χόμπι του που έγινε επάγγελμα, για την σημερινή κατάσταση στο συγκεκριμένο χώρο αλλά και τι πρέπει να κάνεις ώστε να είσαι καλός σε αυτό το επάγγελμα.

18699973_1964168940479611_2537523978897848496_n.jpg

Με την μουσική γενικά ξεκίνησα να ασχολούμαι σε ηλικία 15 ετών. Ξεκίνησα να παίζω κιθάρα και αργότερα έμαθα να παίζω και ηλεκτρικό μπάσο. Το djing ήρθε ξαφνικά, ένα πρωινό ξύπνησα με όρεξη για να ασχοληθώ με αυτό και πήγαμε με τον πατέρα μου να πάρω την πρώτη μου κονσόλα. Μάλιστα θυμάμαι ήταν η περίοδος που όλοι δηλώνανε dj, σε κάθε γειτονιά υπήρχαν 2-3. Το θέμα είναι ότι σε όλους αρέσει να δηλώνουν, αλλά λίγοι είναι αυτοί που το αγαπάνε πραγματικά και το κάνουν αργότερα και επάγγελμα. Δεν το κάνεις για να βγάλεις λεφτά, τα λεφτά έρχονται σιγά σιγά, αλλά όταν έρθουν και ξέρεις ότι ήρθαν από αυτό που αγαπάς σίγουρα είναι καλύτερα. Είναι δύσκολα στην αρχή όπως στα περισσότερα πράγματα. Τότε ξεκινάς και μαθαίνεις πως λειτουργούν και τα μηχανήματα. Όσο περνάει ο καιρός μαθαίνεις. Ποτέ δεν λες είμαι άριστος, πάντα έχεις κάτι να μάθεις.

Όταν ξεκίνησα να παίζω μπροστά σε κόσμο ήταν για ένα μαγαζί στην Ολλανδία και όταν ήρθα Θεσσαλονίκη ξεκίνησα να παίζω σε κάποια μαγαζιά. Επειδή όμως ήθελα να εξελιχθώ σε αυτό που έκανα, μέχρι και την ηλικία των 16-17 έπαιζα και σε κάποιους χορούς. Το έβλεπα ως προπόνηση. Πήγαινα έπαιζα την μουσική μου, έκανα και κάποια πειράματα ώστε να με βοηθήσουν στα μαγαζιά αργότερα να ακούγομαι καλύτερα. Είναι όπως στο ποδόσφαιρο, χρειάζεσαι την προπόνηση πριν παίξεις σε έναν αγώνα. Όλα είναι θέμα εξέλιξης. Είναι ανάλογα που θέλεις να φτάσεις.

10417585_1656597154570126_7143089060082481196_n.jpg
Αυτό που χρειάζεται να έχεις ώστε να ξεκινήσεις να ασχολείσαι είναι θέληση, υπομονή και μεράκι. Δηλαδή να μην το κάνεις από αγγαρεία. Επίσης και ένα αρχικό budget των 500 ευρώ. Το βασικότερο όμως αφού θα πάρεις την κονσόλα, το laptop και τα απαραίτητα, είναι η δική σου playlist.

Η διαφορά μεταξύ χορών και μαγαζιών, είναι ότι το μαγαζί έχει συγκεκριμένη πολιτική και κοιτάς να πατάς πάνω σε αυτή. Από εκεί και πέρα όμως δεν είναι κακό το να παίζεις και διαφορετική μουσική από αυτήν που σου αρέσει. Εμένα μου αρέσει η trap, αλλά έχω παίξει και σε ένα μαγαζί και μόνο ελληνικά. Αυτό καιρό όμως νιώθω τυχερός γιατί στο μαγαζί που εργάζομαι έχω την ελευθερία και παίζω την μουσική που μου αρέσει.

Δεν μετανιώνω ιδιαίτερα για τις επιλογές που έχω κάνει για τα μαγαζιά που παίζω. Έχει τύχει σίγουρα να μετανιώσω για κάποιες επιλογές μου, αλλά αυτά συμβαίνουν σε όλους.
Τα άτομα συνήθως που σε στηρίζουν είναι η οικογένεια και οι φίλοι. Έτσι και στη δική μου περίπτωση έγινε. Όταν ξέρεις ότι αυτό που θέλεις να κάνεις στη ζωή σου το αγαπάς και έχεις τη στήριξη δικών σου ανθρώπων από πίσω, όλα είναι καλύτερα.

Έχω βάλει κάποιους στόχους που θα ήθελα να πετύχω και ένας από αυτούς είναι να καταφέρω να παίξω στη Tomorrowland ή την Ibiza. Πιστεύω είναι τα καλύτερα μέρη για έναν dj που τον βοηθάνε και να γίνει πιο γνωστός αλλά και να μαζέψει εμπειρία που θα τον κάνει καλύτερο.

Κυριάκος Σιδηρόπουλος,  kiriakos1994@yahoo.gr

Leave a Reply

