ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ: “ΘΕΛΩ Ν’ ΑΓΓΙΞΩ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΟΥ”

δημητρης.jpg

Ο Δημήτρης Παπαπαύλου είναι 28 χρονών, μένει στη Θεσσαλονίκη και ασχολείται με τη μουσική και το τραγούδι από μικρή ηλικία. Παρόλο που σήμερα υπάρχουν πολλά εμπόδια στο χώρο της μουσικής, ο ίδιος δηλώνει αισιόδοξος και δημιουργεί τη δική του πορεία, με τραγούδια που γράφει ο ίδιος!

Ας μάθουμε λοιπόν λίγα πράγματα γι’ αυτόν!

1) Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με το συγκεκριμένο επάγγελμα;

Από την ηλικία των 6 ετών έπαιζα πιάνο και σιγά σιγά ανακάλυψα ότι έχω “μουσικό αυτί” όπως λένε στον χώρο, δηλαδή ότι άκουγα μπορούσα να το παίξω την ίδια στιγμή στο πιάνο. Αργότερα στα πρώτα φοιτητικά χρόνια έμαθα μόνος μου κιθάρα και σιγά σιγά ξεκίνησα να δημιουργώ τα πρώτα μου τραγούδια σε στίχους και μουσική. Τα τραγούδια αυτά έδειχναν ότι έχουν απήχηση και έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ πιο σοβαρά με το τραγούδι και να προσπαθήσω να αγγίξω τις καρδιές του κόσμου μέσα από τα τραγούδια μου. Στόχος μου είναι σε βάθος χρόνου να το καταφέρω.

2) Αυτή τη περίοδο, πόσο εύκολο είναι για ένα νέο καλλιτέχνη να προωθήσει την δουλειά του;

Νομίζω ότι κάθε περίοδος είναι δύσκολη για τον χώρο του τραγουδιού, όπως και για κάθε χώρο που υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός, όπως στο τραγούδι. Απλά την συγκεκριμένη περίοδο που τα οικονομικά είναι πολύ πιο δύσκολα για τον καθένα, γίνεται ακόμα πιο δύσκολη η προσπάθεια καθώς στην αρχή πρέπει να επενδύσεις αρκετά από τα χρήματα σου ώστε να μπορέσεις να αυξήσεις τις πιθανότητες σου να γίνεις γνωστός. Τίποτα όμως δεν είναι ακατόρθωτο αν πιστεύεις πραγματικά στο όνειρο σου.

3) Θα πήγαινες σε talent show;

Τα talent show κατά την γνώμη μου σου δίνουν μια απότομη δημοσιότητα κάτι το οποίο είναι πολύ χρήσιμο για την προσπάθεια που κάνει ο καθένας. Εγώ προσωπικά θα ήθελα να με αναδείξει ο κόσμος μέσα από τα τραγούδια μου. Αλλά ποτέ δεν λέω ποτέ. Κάποια στιγμή μπορεί να πήγαινα.

4) Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τα μελλοντικά μου σχέδια είναι να καταφέρω να κυκλοφορήσω όσα περισσότερα τραγούδια μπορώ, από αυτά που έχω γράψει και να προσπαθώ καθημερινά να γίνομαι καλύτερος και να αγγίζω τις καρδιές του κόσμου. Σαν πιο άμεσα, ετοιμάζω δύο νέα τραγούδια για το φθινόπωρο που μας έρχεται.

5) Υπάρχει κάποιος που σε βοηθάει να εξελιχθείς;

Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένα. Αναλαμβάνω προσωπικά τα έξοδα των παραγωγών μου και προσπαθώ να έχω δίπλα μου ανθρώπους που να πιστεύουν και οι ίδιοι στο όνειρο μου και να με στηρίζουν.

6) Έχεις κάποιο πρότυπο;

Πρότυπο μου είναι οποιοσδήποτε τραγουδιστής, γνωστός ή άγνωστος, που δημιουργεί ή ερμηνεύει τραγούδια που είναι αληθινά, προσπαθούν να αγγίξουν την καρδιά και όχι απλά να προκαλέσουν και να πουλήσουν. Και επίσης είναι πολύ σημαντικό να παραμένει κάποιος ταπεινός άσχετα από το πόσα χρόνια τραγουδάει ή πόσες επιτυχίες έχει.

7) Αυτό το διάστημα τραγουδάς κάπου;

Αυτό τον καιρό όπως είπα και πριν ετοιμάζω τα δύο νέα μου τραγούδια και παράλληλα κάνω live σε κάθε ευκαιρία που παρουσιάζεται.

Μπες τώρα στο κανάλι του Δημήτρη στο Youtube και άκου τα τραγούδια του! https://m.youtube.com/channel/UCOwhjT2oE1CoenqH0GvJuRw

Βάσω Παπαδοπούλου

Leave a Reply

