ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΣΩΜΑ

<< 1 κομμάτι τυρί ίσον 8 γραμμάρια, 1 κομμάτι κοτόπουλο ίσον 10 γραμμάρια, 1 χούφτα ξηροί καρποί 4 γραμμάρια, άθροισμα 22 επί το βάρος σου σε κιλά δια 1,5. Κάποια στιγμή τα νούμερα δε βγαίνουν, ζεις με τη ζυγαριά, τρέχεις όλη την ώρα σούπερμαρκετ οπότε λες “να ξεμπερδεύω ρε γ…..” και παίρνεις τον κουβά. >>

scoop_620

Μια συνέντευξη με την Μαρία Αναγνωστοπούλου, γυμνάστρια

Τι έχεις να πείς σε αυτούς που θέλουν να “ φουσκώσουν” ;
Το καταλαβαίνω όταν το πρότυπο σου ήταν ο Σταλόνε και ο Σβαρτζενέγκερ. Τη δεκαετία του ’80 δηλαδή. Είσαι σχεδόν υποχρεωμένος να πας στο γυμναστήριο για όγκο, να δίνεις το παρών κάθε μέρα, να βγάζεις όγκους προπόνησης επαγγελματία αθλητή. Οπότε το σκουπ από τον “κουβά” ήταν η εύκολη λύση για να πάρεις την απαιτούμενη πρωτεΐνη και να φτιάξεις μυς. Δέν είναι έτσι όμως.
Αυτό δε σημαίνει ότι τα βάρη είναι άχρηστα. Προφανώς αν πρέπει να δυναμώσεις τα χέρια σου αυτός είναι ο πιο μεθοδικός τρόπος. Αλλά οι αισθητικές υπερβολές είναι άλλο. Και οι αντίστοιχες χημικές ανήκουν σε μια άλλη εποχή που φεύγει. Τώρα ο κόσμος τρέχει. Τρέχει πολύ. Η Αθήνα μόνο έχει δεκάδες μικρούς και μεγάλους αγώνες τρεξίματος κάθε χρόνο. Εκεί είναι πλέον το παιχνίδι.

Όταν οι μαθητές σου σε ρωτάνε άν πρέπει να πάρουν “βιταμινούλες” τι τους απαντάς;

Με ρωτάνε <<τόσο κόπο κάνω, να μην μην πάρω και καμία βιταμινούλα; >>Σωστό, αφού ο κουβάς έχει σκέτη πρωτεΐνη και όχι θρεπτικά συστατικά όπως έχει το κρέας, τα δημητριακά και οι ξηροί καρποί. Η φάση είναι πρακτικά μονόδρομος.
Στην ίδια λογική κάθε διατροφικό στοιχείο το ψάχνεις ξεχωριστά, αγοράζεις shake, ο λογαριασμός μεγαλώνει, η διατροφή σου αποκτά εντελώς χημικό χαρακτήρα δηλαδή πανάκριβα ούρα και ουσία μηδέν.
Αλλά η εμφάνιση σου είναι τούμπανο, σωστά; Σωστά. Και μετά λες να πάρεις τους φίλους σου από το σχολείο να πάτε καμιά μπαλίτσα, να θυμηθείτε τα παλιά, να τους δείξεις και το κορμί. Αλλά δεν μπορείς να πάρεις τα πόδια σου. Και αυτό λογικό. Τα κιλά σου θέλουν κουβάλημα. Γι’ αυτό σε περνούν σα σταματημένο. Αυτό τους απαντάω…..

Η βελτίωση του σώματος αφορά μόνο την ομορφιά;

Ο κόσμος κάνει crossfit για να βελτιώσει πραγματικά το σώμα του και όχι μόνο αισθητικά, κάνει bootcamp (μια νέα τρέλα σαν την γυμναστική του στρατού), κάνει yoga για να μη μουρλαθεί από το άγχος, κάνει ασκήσεις με το βάρος του σώματος, κάνει core (ασκήσεις ενδυνάμωσης των κοιλιακών, του θώρακα και της μέσης), ότι δηλαδή χρειάζεται για ένα υγιές σώμα.

Και κλείνει λέγοντας

<< 1 κομμάτι τυρί ίσον 8 γραμμάρια, 1 κομμάτι κοτόπουλο ίσον 10 γραμμάρια, 1 χούφτα ξηροί καρποί 4 γραμμάρια, άθροισμα 22 επί το βάρος σου σε κιλά δια 1,5. Κάποια στιγμή τα νούμερα δε βγαίνουν, ζεις με τη ζυγαριά, τρέχεις όλη την ώρα σούπερμαρκετ οπότε λες “να ξεμπερδεύω ρε γ…..” και παίρνεις τον κουβά. >>
<<Το φούσκωμα πέθανε, γι’ αυτό δε χρειάζεσαι συμπληρώματα, πρωτεΐνες και βιταμίνες.>>

Της Φέρο Άντζελα

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s