Ελλαδα-Survivor ενα και το αυτο

 

Κάθομαι λοιπόν στον καναπέ του σπιτιού μου αγαπητοί μου αναγνώστες και έπειτα από μια κουραστική μέρα στην δουλειά λέω να ανοίξω αυτό το χαζοκούτι που λέμε Τηλεόραση απλά για να ξεκουράσω τα μάτια μου και να ακούω μια φωνή μέχρι να αποκοιμηθώ,δίχως όμως να αναλογιστώ ότι δεν είναι η απλή “τηλεόραση” είναι η Ελληνική Τηλεόραση που σημαίνει πολλά.Ξάφνου λοιπόν μπροστά μου μετά το δελτίο ειδήσεων που πρόλαβα στον ΣκαΪ το μεγαλειώδες reality show “Survivor” που όλοι παρακολουθούν και συζητούν ,εκτός από έμενα.


Ένα ενδιαφέρον συναίσθημα γεννήθηκε μέσα μου.Αποφάσισα να μην είμαι αυτός που μένει πάντα έξω από τις συζητήσεις για το survivor και για το τι έγινε στο προηγούμενο επεισόδιο αλλά και να μην νιώθω απομονωμένος σε μια παρέα όταν όλοι συζητάνε γι’αυτό.Είναι αλήθεια ότι πολλές φορές “έγινα” δακτυλοδεικτούμενος στους γύρο μου όταν ανακοίνωνα ότι δεν παρακολουθώ το survivor και ότι το θεωρώ ένα show “κατωτέρου επίπεδου” από το δικό μου,πράγμα που δεν προέκυπτε από κάπου αφού δεν είχα παρακολουθήσει πότε ούτε ένα επεισόδιο για να έχω τέτοια γνωμή.Έτσι λοιπόν έβαλα τα δυνατά μου για να βρώ και εγώ την ουσία στην εκπομπή αυτή και να δώ τι είναι αυτό που όλοι μου λένε ότι χάνω.Κατά την διάρκεια του show βρήκα τον εαυτό μου να αγωνιά για το ποιος θα κερδίσει στα αγωνίσματα που αποδίδονταν οι δυο ομάδες,κάτι που μου φάνηκε ενδιαφέρων εάν εξαιρέσεις ότι η ομάδα ένα αποτελείτε από τους φαινομενικά ‘Διάσημους και η ομάδα δυο από τους αυτοαποκαλούμενους ‘Μαχητές΄ (τους λιγότερο διάσημους δηλαδη;).

Προβληματίστηκα για το ποιος είναι ο ακριβής λόγος που αποκαλούνται διάσημοι οι παίκτες της πρώτης ομάδας αλλά το προσπέρασα αφού σκέφτηκα ότι κανείς δεν άκουσα να αμφισβητεί την αναγνωρισιμότητα τους εκτός από εμένα.Έπειτα κατάλαβα ότι το show αυτό δεν διαφέρει και πολύ από άλλες εκπομπές που “ξεκατινιάζονται” και μαλώνουν μπροστά στις κάμερες,μόνο και μόνο για τα νούμερα της τηλεθέασης.Σιγά σιγά είδα ότι μετά από τρεις ώρες που οι παίχτες αποδίδονταν σε δοκιμασίες σε μια ωραία παράλια του Άγιου Δομίνικου και με ωραία σκηνικά που θυμίζουν παιδική κατασκήνωση, όλα γινόντουσαν για να δούμε πια ομάδα θα φάει στο σημερινό επεισόδιο ένα κομμάτι τυρόπιτας.Η ώρα είχε παεί δώδεκα,έκλεισα την τηλεόραση και έκατσα να σκεφτώ τι είχα δει τις τελευταίες τρεις ώρες και πια ήταν η ουσία.Κατάλαβα ότι ο Σκαϊ δεν θα έπρεπε να αλλάζει τους τίτλους,μετά δηλαδή το δελτίο ειδήσεων όπου βλέπουμε καθημερινά χιλιάδες ανθρώπους να προσπαθούν να επιβιώσουν και να αγωνίζονται(χωρίς παιχνίδια σε παραλίες) για ένα κομμάτι ψωμί,δεν χρειάζεται να μπαίνουν οι τίτλοι του survivor αφού και η Ελλάδα από μόνη της έχει καταντήσει ένα απέραντο Survivor(και όχι μια παραλία στον Άγιο Δομίνικο με δυο ομάδες,αυτές των γνωστών και τον αγνώστων που ανέλυσα προηγουμένως).Έτσι λοιπόν δεν χρειάζεται να αλλάξει τίτλους,πια η διάφορα μεταξύ δελτίου ειδήσεων και survivor;.Μήπως η διαφορά είναι στο ότι ο μέσος Έλληνας ανοίγει την τηλεόραση κατευθείαν στης εννέα η ώρα που παίζει το Survivor και “χάνει” το αληθινό survivor που προσπαθεί να νικήσει μια ολόκληρη χώρα;.Σκεφτείτε λοιπόν πια η διαφορά και εάν την βρείτε πείτε την και σε εμένα.Αυτά από εμένα αγαπητοί μου,ελπίζω να “επιβιώνετε” και εσείς όπως και εγώ στην χώρα που λέγεται Ελλάδα και να μην κοιτάτε πως προσπαθούν να επιβιώσουν οι Survivors στην καταγάλανες ακτές του Άγιου Δομίνικου προσπαθώντας να αποφύγετε την αλήθεια που όλοι εμείς ζούμε .

Χρονογράφημα σχετικά με το Survivor.
Κωνσταντινίδης Μάριος
e-mail: marioskonstantinidis@news-room.gr
τηλ.: 6942780520
website: http://www.news-room.gr

Leave a Reply

