ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ

elas-astunomiki-bia-kai-sxeseis-me-xa-se-arithmous.w_l

Πλήθος μαζεμένο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Αναστάτωση στους δρόμους και ο ένας κυνηγάει τον άλλον. Διαμαρτυρία λένε. Ας δω λοιπόν τι γίνεται. Τα συνηθισμένα, σκέφτηκα.  Δυο άτομα μαλώνουν μεταξύ τους, άλλοι δυο φωνάζουν συνθήματα, ένας κρατάει το πανό,  ο αστυνομικός δέρνει έναν διαδηλωτή. Οπ! Για περίμενε λίγο. Είδα λάθος.  Όχι, όχι  δεν έχω παραισθήσεις ούτε μεγάλωσε ο βαθμός μυωπίας μου. Ο αστυνομικός δέρνει έναν διαδηλωτή. Όντως συμβαίνει αυτό; Γέλασα ειρωνικά. Ας με τσιμπήσει κάποιος.  ‘Tου αντιμίλησε’ μου λέει ένας κύριος.  Tο πράγμα σοβάρεψε όταν είδα και τους άλλους αστυνομικούς να μπλέκονται στον καυγά. Μια ομάδα οι αστυνομικές αρχές, μια ομάδα οι διαδηλωτές. Ήμουν θεατής  σε έναν αγώνα box, και το ring ήταν στην μέση του δρόμου. Μόνο τα pop corn μου έλειπαν.   Όχι δεν γινόταν σε ένα παράλληλο σύμπαν. Ο αγώνας king boxing πραγματοποιούνταν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. ‘ Δεν μπορούν να τους τρομάξουν αλλιώς; ‘ ακούω να λέει μια κύρια, ‘ εξαγριώνουν περισσότερο τον κόσμο που διαμαρτύρεται αντί να τον ηρεμούν’. Το 2017 μάλλον έτσι ξέρουν οι αστυνομικές αρχές να επιβάλλουν την τάξη.  Όταν την ίδια στιγμή τα παιδιά μαθαίνουν στα σχολεία να είναι κατά της βίας τότε έρχεται η αστυνομία και τα καταρρίπτει όλα. Τι είστε τελικά; αστυνομικοί ή  boxers; Να σας φοβόμαστε ή να σας σεβόμαστε; Μήπως η εξουσία σας έκατσε πολύ βαριά; Όχι δεν είμαι από κάποια αναρχική ομάδα.  Είμαι άνθρωπος, έχω δικαίωμα στην ζωή. Σεβάσου με σαν άνθρωπο για σε σεβαστώ ως εξουσία!

 

Ιωάννα Λιτσου

 

Leave a Reply

