ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΛΛΗΝΑ

‘Οταν σκέφτομαι ότι πρέπει να πάω σε δημόσιες υπηρεσίες λέω ωχ όχι ΠΆΛΙ !

‘Οπου κι αν θες να ξεκινήσεις κάτι θέλουν, ένα χαρτί από το Ι.Κ.Α , ένα χαρτί από το Κ.Ε.Π , ένα χαρτί από δω και ένα χαρτί από κει.

Ημέρα Δευτέρα 13 Μαρτίου, μια ηλιόλουστη μέρα και εγώ αναγκάστηκα να ξυπνήσω 7 η ώρα το πρωί να πάω στις δημόσιες υπηρεσίες της Θεσσαλονίκης.

Πρώτα πήγα στο ΙΚΑ να μου δώσουν το Α.Μ.Α. 8 η ώρα ήμουν εκεί και μετά από μεγάλη μάχη να περάσω δύο τρεις θέσεις πιο μπροστά έφυγα από εκεί στις 11.

Εξαντλημένη πήγα στο Κ.Ε.Π. εκεί να δείς κόσμος. Μετά από μία ώρα αναμονής άρχισαν τα κακώς κείμενα. ‘Ανθρωποι μες τα νεύρα, που ζούσαν το ίδιο με εμένα άρχισαν να βρίζουν και να φωνάζουν μπας και οι υπάλληλοι κάνουν σωστά τη δουλειά τους και ξεμπερδευούμε καμιά ώρα αρχήτερα. Τέτοια ώρα που τελείωσα στο Κ.Ε.Π. η άλλη δημόσια υπηρεσία που έπρεπε να πάω είχε κλείσει.

‘Ενα πρωινό χαμένο από την ζωή μου, κάθε πρωινό που το περνάμε στις δημόσιες υπηρεσίες είναι ώρες χαμένες από την ζωή μας.

ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ Η ΕΛΛΆΔΑ ΜΑΣ!!!

Της Φέρο Άντζελα

Leave a Reply

